L'acrilicu pò esse riciclatu - JAYI

L'acrilicu hè un materiale plasticu versatile chì hè largamente utilizatu.Questu hè grazia à a so alta trasparenza, impermeable è dustproof, durable, liggeru, è vantaghji sustinibili chì facenu una alternativa à u vetru, l'acrilicu hà megliu proprietà di u vetru.

Ma pudete avè dumande: L'acrilicu pò esse riciclatu?In corta, l'acrilica pò esse riciclata, ma ùn hè micca un compitu assai faciule.Allora cuntinueghja à leghje l'articulu, spiegheremu più in questu articulu.

Di chì hè fattu l'acrilico?

I materiali acrilichi sò fatti per un prucessu di polimerizazione, induve un monomeru, u più generale metacrilate di metile, hè aghjuntu à un catalizzatore.U catalizzatore provoca una reazione induve l'atomi di carbone sò uniti in una catena.Questu risultatu in a stabilità di l'acrilica finali.A plastica acrilica hè generalmente o cast o extruded.L'acrilica cast hè fatta per versà a resina acrilica in un moldu.Comu regula, questu puderia esse dui fogli di vetru per furmà fogli di plastica trasparente.I fogli sò poi riscaldati è pressurizzati in un autoclave per caccià ogni bolle prima chì i bordi sò sabbiati è lucidati.L'acrilicu estruitu hè furzatu à traversu una bocca, chì hè spessu usata per furmà bastoni o altre forme.Di solitu, pellets acrilichi sò usati in stu prucessu.

Vantaghji / disadvantages di l'acrilico

L'acrilicu hè un materiale versatile chì hè utilizatu sia da l'imprese cummirciali sia in ambienti domestici simplici.Da i vetri nantu à a fine di u nasu à i finestri di l'aquarium, stu plasticu durable hà ogni tipu d'usi.Tuttavia, l'acrilica hà vantaghji è disadvantages.

Vantaggiu:

Alta trasparenza

L'acrilicu hà un certu gradu di trasparenza nantu à a superficia.Hè fattu di plexiglass incolore è trasparente, è a trasmittanza di a luce pò ghjunghje à più di 95%.

Forte resistenza à u clima

A resistenza climatica di i fogli acrilichi hè assai forte, ùn importa ciò chì l'ambiente hè, u so rendimentu ùn serà micca cambiatu o a so vita di serviziu serà accurtata per via di l'ambiente duru.

Facile à prucessu

Un fogliu acrilicu hè adattatu per a trasfurmazioni di a machina in quantu à a trasfurmazioni, faciule da calà, è faciule da forma, cusì hè assai cunvenutu in a custruzzione.

Variità

Ci hè parechje varietà di fogli acrilichi, i culori sò ancu assai ricchi, è anu un excelente rendimentu cumpletu, cusì parechje persone sceglienu di utilizà fogli acrilichi.

Bona resistenza à l'impattu è resistenza UV: u materiale acrilico hè resistente à u calore, cusì pò esse usatu in fogli.Hè sottu pressione alta.

Ligeru

PMMA hè forte è ligeru, rimpiazza u vetru.Riciclabile: Molti supermercati è ristoranti preferanu vetri acrilichi è utensili di cucina à l'altri materiali perchè sò infranguli è durable.

Riciclabile

Parechji supermercati è ristoranti preferanu vetru acrilicu è utensili di cucina à l'altri materiali perchè sò infrangibile è durable.

Disvantages

Ci hè una certa toxicità

L'acrilicu emetterà una grande quantità di formaldeide è monossidu di carbonu quandu ùn hè micca finitu.Quessi sò gasi tossichi è sò ancu assai dannusu à u corpu umanu.Dunque, i travagliadori anu da esse furnitu cù vestiti protettivi è equipaggiu.

Ùn hè micca faciule di riciclà

I plastichi acrilici sò classificati cum'è plastichi di u gruppu 7.I plastichi classificati cum'è Gruppu 7 ùn sò micca sempre riciclabili, finiscinu in discarica o incinerati.Allora u riciclamentu di i prudutti acrilichi ùn hè micca un compitu faciule, è parechje cumpagnie di riciclamentu ùn accettanu micca prudutti fatti di materiali acrilichi.

Non biodegradable

L'acrilicu hè una forma di plastica chì ùn si rompe micca.I materiali usati per fà i plastichi acrilichi sò fatti da l'omu, è l'omu ùn anu ancu scupertu cumu pruduce prudutti sintetici biodegradabili.Ci vole circa 200 anni per chì u plasticu acrilicu si decompone.

L'acrilicu pò esse riciclatu?

L'acrilico hè riciclabile.Tuttavia, micca tutti l'acrilichi ponu esse riciclati, è ùn serà micca un compitu faciule.Prima di parlà di quale l'acrilichi ponu esse riciclati, vogliu dà un pocu di infurmazioni nantu à u riciclamentu di plastica.

Per pudè riciclà, i plastichi sò generalmente divisi in gruppi.Ognunu di sti gruppi hè attribuitu un numeru 1-7.Questi numeri ponu esse truvati in u simbulu di riciclamentu nantu à l'imballaggi di plastica o plastica.Stu numeru determina se un tipu particulare di plastica pò esse riciclatu.In generale, i plastichi in i gruppi 1, 2 è 5 ponu esse riciclati attraversu u vostru prugramma di riciclamentu.I plastichi in i gruppi 3, 4, 6 è 7 sò generalmente micca accettati.

In ogni casu, l'acrilicu hè un plasticu di u Gruppu 7, cusì i plastichi in questu gruppu ùn ponu micca esse riciclabili o complicati per riciclà.

I benefici di riciclà l'acrilico?

L'acrilicu hè un plasticu assai utile, salvu chì ùn hè micca biodegradable.

Dittu chistu, s'è vo mandate à una discarica, ùn si decompone cù u tempu, o pigghia più tempu à descompone naturalmente, hà una bona chance di pruvucà danni significativu à u pianeta.

Riciclà i materiali acrilichi, pudemu riduce assai l'impattu di questi materiali in u nostru pianeta.

Frà altre cose, u riciclamentu riduce a quantità di rifiuti in i nostri oceani.Fendu cusì, assicuremu un ambiente sicuru è sanu per a vita marina.

Cumu riciclà l'acrilico?

A resina acrilica PMMA hè più comunmente riciclata per mezu di un prucessu chjamatu pirolisi, chì implica a rottura di u materiale à alte temperature.Questu hè di solitu fattu fundendu u piombo è purtendu in cuntattu cù u plasticu per depolymerize.A depolimerizazione face chì u polimeru si rompe in i monomeri originali utilizati per fà u plasticu.

Chì sò i prublemi cù u riciclamentu acrilicu?

Solu uni pochi di cumpagnie è prughjetti anu facilità per riciclà a resina acrilica

Mancanza di sapè fà in u prucessu di riciclamentu

I fumi dannosi ponu esse liberati durante u riciclamentu, risultatu in a contaminazione

L'acrilicu hè u plasticu menu riciclatu

Chì pudete fà cù l'acrilicu scartatu?

Attualmente, ci sò dui metudi efficaci è amichevuli di l'ambiente per eliminà l'articuli usati: riciclamentu è upcycling.

I dui metudi sò simili, l'unica diferenza hè u prucessu chì esige.U riciclamentu implica di scumpressà e cose in a so forma moleculare è pruduce novi.Upcycling, pudete fà parechje cose novi da l'acrilico.Hè ciò chì i fabricatori facenu cù i so prugrammi di riciclamentu.

L'usi acrilichi includenu (scrap è acrilicu riciclatu):

Lampshade

Segni èMostra scatuli

Nuna nova foglia acrilica

Afinestre di quarium

Acanopy aereo

Zoo recintu

Olente ptica

Display hardware, cumpresi scaffali

Tube, tubu, chip

Gserra arden

Quadru di supportu

luci LED

In cunclusioni

Per mezu di a descrizzione di l'articulu di sopra, pudemu vede chì, ancu s'è certi acrilichi sò riciclabili, u prucessu di riciclamentu ùn hè micca un compitu faciule.

L'imprese di riciclamentu devenu aduprà l'equipaggiu necessariu per fà u riciclamentu pussibule.

È perchè l'acrilicu ùn hè micca biodegradable, assai di questu finiscinu in terraferma.

U megliu allora hè di limità u vostru usu di prudutti acrilichi o optà per opzioni più verdi.

I prudutti cunnessi


Tempu di Post: 18-May-2022