U fogliu acrilicu hè un materiale assai utilizatu in a nostra vita è in a decorazione di a casa. Hè spessu adupratu in parti di strumentazione, stand di visualizazione, lenti ottiche, tubi trasparenti, ecc. Parechje persone utilizanu ancu fogli acrilici per fà mobili è altri articuli. Durante l'usu, pudemu avè bisognu di piegà u fogliu acrilicu, dunque si pò piegà u fogliu acrilicu? Cumu si piega u fogliu acrilicu? Quì sottu vi faraghju capisce inseme.
Pò esse piegata a lamina acrilica?
Pò esse piegatu, micca solu pò esse fattu in archi, ma pò ancu esse trasfurmatu in varie forme. Questu hè principalmente perchè a foglia acrilica hè faciule da furmà, vale à dì, pò esse modellata in a forma richiesta da i clienti per iniezione, riscaldamentu, ecc. In generale, parechji prudutti acrilici chì vedemu sò curvati. In fatti, questu hè trasfurmatu per piegatura à caldu. Dopu u riscaldamentu, l'acrilicu pò esse piegatu à caldu in vari archi cù belle linee è altre forme irregulari. Nisuna cucitura, bella forma, ùn pò micca deformassi o crepà per un bellu pezzu.

U prucessu di piegatura à caldu acrilicu hè generalmente divisu in piegatura à caldu lucale è piegatura à caldu generale:
U prucessu di piegatura calda acrilica parziale
Unu di i tipi più cumuni di supporti di visualizazione acrilichi hè di piegà termicamente l'acrilicu drittu in un arcu, cum'è una forma di U, un semicerchiu, un arcu, ecc. Ci sò ancu alcune piegature termiche lucali problematiche, cum'è a piegatura termica di l'acrilicu in un angulu rettu. Tuttavia, a piegatura à caldu hè un arcu lisciu. Stu prucessu hè di strappà a pellicola protettiva à sta piegatura à caldu, scaldà u bordu acrilicu per esse piegatu à caldu cù una matrice à alta temperatura, è poi piegà lu à un angulu rettu cù una forza esterna. U bordu di u pruduttu acrilicu piegatu hè un angulu rettu curvu lisciu.
U prucessu generale di piegatura à caldu acrilica
Si tratta di mette u pannellu acrilicu in u fornu à una temperatura stabilita. Quandu a temperatura in u fornu righjunghji u puntu di fusione di l'acrilicu, u pannellu acrilicu ùn si ammorbidisce micca pianu pianu. Dopu, mette i guanti per alta temperatura cù e duie mani, cacciate u pannellu acrilicu è piazzatelu in anticipu. Sopra u stampu di u pruduttu acrilicu, aspettate ch'ellu si raffreddi pianu pianu è si adatti cumpletamente à u stampu. Dopu a piegatura à caldu, l'acrilicu s'indurisce gradualmente quandu incontra l'aria fredda, è cumincierà à esse fissatu è furmatu.
Temperatura di Riscaldamentu di Flessione Acrilica
A piegatura à caldu di l'acrilicu, cunnisciuta ancu cum'è pressatura à caldu acrilica, hè basata annantu à e proprietà termoplastiche di l'acrilicu, riscaldandulu à una certa temperatura, è a deformazione plastica si verifica dopu l'ammorbidimentu. A resistenza à u calore di l'acrilicu ùn hè micca alta, basta ch'ellu sia riscaldatu à una certa temperatura, pò esse piegatu. A temperatura massima d'usu cuntinuu di l'acrilicu varia trà 65 ° C è 95 ° C cù diverse cundizioni di travagliu, a temperatura di distorsione di u calore hè di circa 96 ° C (1,18 MPa), è u puntu di ammorbidimentu Vicat hè di circa 113 ° C.
Attrezzatura per u riscaldamentu di fogli acrilici
Filu di riscaldamentu industriale
U filu di riscaldamentu pò riscaldà a piastra acrilica longu una certa linea retta (per a linea), è mette a piastra acrilica da piegà sopra u filu di riscaldamentu. Dopu chì a pusizione di riscaldamentu ghjunghje à u puntu di rammollimentu di 96°, hè riscaldata è piegata longu sta pusizione retta di riscaldamentu è rammollimentu. Ci vole circa 20 secondi per chì l'acrilicu si raffreddi è si solidi dopu a piegatura à caldu. Sè vo vulete rinfriscà lu rapidamente, pudete spruzzà aria fredda o acqua fredda (ùn duvete micca spruzzà oliu elettricu biancu o alcolu, altrimenti l'acrilicu scoppierà).
Fornu
U riscaldamentu è a piegatura in fornu consistenu in cambià a superficia di a piastra acrilica (per a superficia), prima mette a piastra acrilica in u fornu, è dopu u riscaldamentu generale in u fornu per un certu tempu, a temperatura di rammollimentu di l'acrilicu righjunghje i 96 °, caccià u pezzu interu di acrilicu ammorbiditu è mettelu in u fornu. Mettelu nantu à u stampu prefabbricatu, è poi pressallu cù u stampu. Dopu avè raffreddatu per circa 30 secondi, pudete liberà u stampu, caccià a piastra acrilica deformata è compie tuttu u prucessu di cottura.
Ci vole à nutà chì a temperatura di u fornu deve esse cuntrullata è ùn pò esse alzata troppu à tempu, dunque u fornu deve esse preriscaldatu in anticipu, è una persona speciale si ne occuperà, è l'operazione pò esse realizata solu dopu chì a temperatura hà righjuntu a temperatura impostata.
Precauzioni per a piegatura à caldu di fogli acrilici
L'acrilicu hè relativamente fragile, dunque ùn pò esse laminatu à fretu è laminatu à caldu, è si romperà quandu hè laminatu à fretu, dunque pò esse solu riscaldatu è laminatu à caldu. Quandu si riscalda è si piega, si deve fà attenzione à cuntrullà a temperatura di riscaldamentu. Se a temperatura di riscaldamentu ùn ghjunghje micca à u puntu di rammollimentu, a piastra acrilica si romperà. Se u tempu di riscaldamentu hè troppu longu, l'acrilicu schiumeghjarà (a temperatura hè troppu alta è u materiale serà dannighjatu). Se u cambiamentu, l'internu cumencia à scioglie, è u gasu esternu entra in l'internu di a piastra), l'acrilicu in bolle affetterà l'aspettu, è tuttu u pruduttu serà scartatu se hè seriamente in bolle. Dunque, u prucessu di piegatura à caldu hè generalmente cumpletatu da travagliadori sperimentati.
Inoltre, a piegatura à caldu di l'acrilicu hè ligata à u materiale di a foglia. L'acrilicu colatu hè più difficiule da piegà à caldu, è l'acrilicu estrusu hè faciule da piegà à caldu. In paragone cù e piastre colate, e piastre estruse anu un pesu moleculare più bassu è proprietà meccaniche ligeramente più debuli, ciò chì hè beneficu per a piegatura à caldu è u trattamentu di termoformatura, è hè beneficu per a furmazione rapida à u vacuum quandu si tratta di piastre di grande dimensione.
In cunclusione
A piegatura à caldu acrilica hè un prucessu indispensabile in a trasfurmazione è a pruduzzione acrilica. Cum'è una alta qualitàfabbrica di pruduzzione di prudutti acrilichiin Cina,Acrilicu JAYIpersunalizà i prudutti secondu i bisogni specifichi di i clienti, cunsiderà cumpletamente quale materiale sceglie è cuntrullà a temperatura di riscaldamentu.Prudutti acrilichicù schiuma, taglia standard, è qualità garantita!
Prodotti cunnessi
Data di publicazione: 23 di maghju di u 2022