E vitrine acriliche offrenu una prutezzione UV - JAYI

I nostri vitrine sò pensati per aiutà vi affissà è prutegge i vostri preziosi ricordi è oggetti di cullezzione.Questu significa chì li prutegge da eventuali danni da polvera, impronte digitali, spills, o luce ultravioletta (UV).I Clienti ci dumandanu di tantu in tantu perchè l'acrilico hè u megliu materiale per i scatuli di mostra?Fàvitrine acrilicheoffre una prutezzione UV?Dunque, aghju pensatu chì l'articuli nantu à sti dui temi puderanu esse d'aiutu per voi.

Perchè l'acrilico hè u megliu materiale per i casi di visualizazione?

Ancu s'è u vetru era u materiale standard per i scatuli di visualizazione, cum'è l'acrilicu hè diventatu di più in più utilizatu è amatu da e persone, l'acrilicu hè diventatu un materiale assai populari per i scatuli di mostra.Perchè l'acrilicu hà assai proprietà eccellenti, hè a megliu scelta per vede oggetti di cullezzione è altri articuli.

Perchè sceglite vitrine acriliche?

I vetri acrilichi sò una cunsiderazione impurtante quandu pianificà u layout di un spaziu di vendita o cullezzione.Questi casi acrilichi simplici ponu offre una tonna di utilità, aiutendu à presentà i prudutti mentre li prutegge da e forze esterne potenzialmente dannuose.Perchè a vitrina acrilica hà e seguenti caratteristiche.

Alta Trasparenza

L'acrilicu hè più chjaru cà u vetru cù una chiarezza finu à u 92%.L'acrilicu ùn hà ancu a tinta verde chì u vetru hà.L'ombre è i riflessi seranu ancu ridotti quandu si usa unvitrina acrilica di dimensione persunalizata, chì furnisce una sperienza di visualizazione più chjara.Se un spotlight hè utilizatu nantu à a vitrina, aiuterà à furnisce una sperienza di vista più chjara.

Forte è Robusta

Mentre chì l'acrilicu pò crepate è rompe nantu à l'impattu, ùn si romperà mai cum'è u vetru.Questu ùn solu prutege u cuntenutu di a vitrina, ma ancu prutege a ghjente vicinu à ellu è impedisce a pulizia di tempu.I vetri acrilici sò ancu più resistenti à l'impattu cà i vetri di vetru di u listessu spessore, pruteggenduli da i danni in primu locu.

Pesu Ligeru

A vitrina acrilica hè 50% più ligera cà a vitrina di vetru.Questu rende assai menu periculosu per appiccà o appiccicà à u muru chè u vetru.A natura ligera di e vitrine acriliche rende ancu a stallazione, u muvimentu è u smantellamentu di a vitrina più simplice chè l'usu di vetru.

U costu-efficacità

A fabricazione di vetri acrilichi chjaru hè più simplice è più caru in quantu à u travagliu è i materiali chì fà u vetru.Inoltre, per via di u so liggeru, i vetri acrilichi costaranu menu di spedinu cà u vetru.

Insulazione

Per e cundizioni di almacenamentu specifichi, e proprietà insulanti di i vetri acrilichi ùn ponu esse ignorati.Fararà l'uggetti à l'internu menu suscettibile à u friddu è u calore.

E vitrine acriliche offrenu una prutezzione UV?

I nostri vetri acrilichi sò pensati per aiutà vi vede è prutegge i vostri preziosi ricordi.Questu significa chì sò efficacemente prutetti da possibili danni da a polvera, impronte digitali, spills o luce ultravioletta (UV).

Sò sicuru chì avete scontru parechji venditori di vetri acrilichi chì dicenu chì i so blocchi acrilichi un certu percentinu di raghji ultraviolet (UV).Puderete vede numeri cum'è 95% o 98%.Ma ùn detemu micca una figura percentuale perchè ùn pensemu micca chì hè a manera più precisa di interpretà.

I nostri vetri acrilichi sò pensati per l'usu interni è l'illuminazione interna generale.L'acrilicu chì avemu usatu hè assai luminoso è chjaru.L'acrilicu hè un grande materiale per a visualizazione è a prutezzione di u polu, spills, handling, è più.Ma ùn pò micca bluccà cumplettamente i raghji UV esterni o u sole direttu à traversu i finestri.Ancu in casa, ùn pò micca bluccà tutti i raghji UV.

Dunque, sia cuscenti chì se truvate una altra sucietà chì dichjara chì offre vitri acrilichi cù una larga prutezzione UV (98% etc.), allora u so prezzu deve esse almenu u doppiu di u nostru prezzu.Se u so prezzu hè simile à u nostru prezzu allora U so acrilicu ùn hè micca una bona prutezzione UV cum'è dicenu.

Riassume

L'acrilicu furnisce un modu eccellente per vede i prudutti è l'uggetti mentre i prutegge da i danni è l'influenza di e forze esterne.In ultimamente, una vitrina acrilica pò esse u megliu materiale per una vitrina.In listessu tempu,pò prutezzione di i cullezzione da a luce UV, è hè più trasparente di u vetru.JAYI ACRYLIC hè un prufessiunalefornitori di display acrilicuin Cina, pudemu persunalizà secondu i vostri bisogni, è cuncepisce per liberu.

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: Aug-13-2022