Cumu sceglite scatuli acrilichi à l'ingrossu per a vostra attività - JAYI

Sapete u vostru affari megliu, cusì pudete sceglie u megliuScatole acriliche all'ingrossoper a vostra attività.Eccu quattru dumande chjave è e so suluzioni chì avete bisognu di sapè prima di impegnà.

1. Cumu sceglie una scatula acrilica per applicà à u mo pruduttu?

Quandu si cunsiderà scatuli acrilichi à cinque lati, scatuli acrilichi cù basi, scatuli acrilichi cù coperchi, o scatuli acrilichi à coperchio à cerniera è serraturaprima di fà diverse scelte, avete bisognu di pensà à cumu impacchettate e compra di i vostri clienti.

Cunsiglii di Applicabilità:

A. Cunsiderate a dimensione è u pesu di u pruduttu.Cum'è certiscatula acrilica fatta appostacù basi sò adattati per i cullezzione, è i buttreghi di souvenir, mentri i scatuli acrilichi riutilizzabili eco-amichevuli cù coperchi sò adattati per i buttreghi di imballaggio, è i negozi di rigalu.S'ellu hè troppu grande o troppu chjucu, ùn hè micca un bonu signu.Avè parechje dimensioni assicurarà chì parechji prudutti si mettenu in u so casu acrilicu.

B. A forza è a durabilità aiutanu ancu à sceglie i tipi di scatuli acrilichi dispunibili.A forza è a durabilità di l'acrilicu sò assai più altu ch'è quellu di u vetru, chì hè assai fragile.

C. L'ambienti affettanu ancu l'usu di a scatula acrilica.Per esempiu, in un ambiente cù u sole è u calore, i prudutti in a scatula acrilica seranu affettati.Perchè a cunchiglia acrilica ùn blucca completamente i raghji UV.

2. Cumu a mo scatula acrilica vi aiuta à u mercatu di a vostra attività?

A scelta di a scatula acrilica in grossa ghjustu per a vostra attività hè una strategia impurtante di marca è marketing chì richiede più pensamentu di l'aspittatu.

Scatole acriliche à l'ingrossu persunalizate in i culori o logò di a vostra cumpagnia sò una opzione rentabile per u marketing di a vostra attività è a prumuzione di a vostra marca.JAYI ACRYLIC hè un prufessiunalefabricatore di scatula acrilica, furnisce diverse scatuli acrilichi all'ingrossu per 19 anni pò aiutà.

Cunsiglii di marca è marketing:

A. A vostra marca

Abbinate e vostre scatole acriliche all'ingrossu cù u tema di culore di a vostra tenda.

Aumentà a cuscenza di a marca scegliendu a scatula acrilica ghjusta per prumove ripetutamente l'imaghjini / logò di a vostra cumpagnia.

U costu ùn deve esse l'unicu fattore in a scelta di ascatula acrilica persunalizata.A vostra attività deve mantene una reputazione di l'imaghjini, chì hè direttamente riflessa in u tipu di scatula acrilica grossa scelta.I scatuli acrilichi à l'ingrossu sò più cà l'imballaggi di rigalu, sò u ligame trà i vostri clienti, prudutti è a vostra tenda.

B. U vostru Marketing

L'acrilicu hè un materiale reutilizabile è verde chì trasmette u vostru missaghju promozionale per un bellu pezzu postu chì questi materiali duranu più.I scatuli acrilichi di fiera è fiera per i rigali reutilizabili cuntinueghjanu à trasmette un missaghju dopu chì u spettaculu hè finitu.Un suggerimentu impurtante quandu cumprà una scatula acrilica reutilizable hè chì serà reutilizata se sceglite a taglia ghjusta.

Se a vostra attività face una forte cumpetizione, avete bisognu di avè una scatula acrilica di rigalu unica chì separa a vostra attività da l'imballu.

Assicuratevi chì u prufittu di u produttu pò assorbe u costu di l'imballu è a visualizazione.Crea un pianu finanziariu per u vostru investimentu è u nùmeru di scatuli acrilichi chì avete bisognu per pudè determinà se scatuli acrilichi persunalizati o off-the-shelf sò adattati per a vostra attività.Nota chì i scatuli acrilichi persunalizati spessu si adattanu direttamente à un affari è si adattanu à una identità corporativa persunale.Investisce in scatuli acrilichi di qualità purterà a vostra attività più in là.

3. I boxes acrilichi reutilizabili sò boni per l'ambiente ?

Verificate se a vostra cumpagnia o urganizazione hà una pusizione nantu à l'impattu ambientale di u pruduttu.Chì ghjè a pusizione di a vostra cumpagnia nantu à questu tema?Sì cusì, cunzidira a pusizione di a cumpagnia in favore di l'eliminazione graduale di materiali dannosi per l'ambiente.A vostra basa di clienti hà una dumanda di prudutti di l'ambiente?

Cunsiglii di pianificazione ambientale:

Amamu i scatuli acrilichi sustinibili à l'ingrossu perchè sò fatti di materiali riciclati è ponu esse riciclati di novu.Hè menu prubabile di esse ghjittati in discarica.I scatuli acrilichi riciclabili è biodegradabili à l'ingrossu anu pruvatu à esse megliu per l'ambiente.

A scatula acrilica riciclabile chì sceglite hè più cà solu una soluzione pratica per i vostri clienti per piglià a so compra in casa.I scatuli acrilichi riutilizzabili sò un investimentu di marketing è avemu fieru di a nostra sapè fà.

I scatuli acrilichi persunalizati sò fatti sicondu i vostri bisogni per fà a vostra propria suluzione acrilica persunalizata.JAYI ACRYLIC pò fà scatuli acrilichi in forma è dimensione secondu i vostri bisogni per adattà à l'imaghjini, stile è pesu di u vostru pruduttu.Pudemu dopu stampà u logu di a vostra cumpagnia è i culori nantu à qualsiasi scatula acrilica riutilizzabile di a vostra scelta.

Scuprite i nostri scatuli acrilici premium.Per piacè sentite liberu di cuntattateci à[email prutettu]per più infurmazione.

Stabbilita in u 2004, avemu più di 19 anni di fabricazione cù tecnulugia di trasfurmazioni di qualità è prufessiunali sperimentati.Tutti i nostriprudutti acrilichisò persunalizati, L'aspettu è a struttura pò esse cuncepitu secondu i vostri bisogni, U nostru designer hà ancu cunsiderà secondu l'applicazione pratica è vi darà u megliu è cunsigliu prufessiunale.Cuminciamu u vostruprudutti acrilichi persunalizatiprughjettu!

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 18-aug-2022