Cunsiglii per a pulizia di scatuli di maquillaje acrilicu - JAYI

A scatula di almacenamentu di maquillaje in acrilico trasparente rende a vita cusì faciule per l'amatori di maquillaje!Utilizà un maquillaje d'alta qualitàscatuli acrilichipò dà a pace di mente chì i vostri strumenti di maquillaje è maquillaje seranu manteni puliti è sicuru, è più impurtante chì ùn avete micca perdi u tempu à circà articuli specifichi.L'alta definizione trasparentescatula acrilica persunalizatapermette di vede chjaramente l'articuli almacenati in l'internu.

Tuttavia, questu significa ancu chì qualsiasi polvera, spots, grime, è graffii seranu più visibili nantu à u vostru set di display di vanità, per quessa ùn pò micca vede cum'è novu dopu uni pochi di settimane!Allora questu ci dice chì avete bisognu di pulisce regularmente è mantene a vostra cassa di vanità acrilica.

Senza più preghjudiziu, affruntemu un prublema urgente: cumu pulisce e vostre scatuli di maquillaje acrilicu.

Pulite e vostre scatole di maquillaje acriliche

Lista di l'articuli necessarii per pulizziari l'acrilica vanity case:

1. Una solu suluzione di sapone è acqua

2. Spugna di cellulosa o tela di microfibra o qualsiasi tela abrasiva

Passi specifichi di pulizia:

Per piacè, assicuratevi di seguità i passi sottu per assicurà chì e scatuli di maquillaje acrilicu ùn sò micca danati durante a pulizia.

1. Avete bisognu di sguassate dolcemente tutta a polvera è a terra libera nantu à a superficia di e scatuli di maquillaje cù a bocca.

2. Aduprate una spugna di cellulosa o un tela abrasiva per applicà una solu suluzione d'acqua è sapone à a superficia acrilica.

3. Sciacquate i vostri scatuli di maquillaje acrilicu cù acqua pulita

4. Aduprate una spugna di cellulosa umida o una tela di microfibra per sguassate a superficia acrilica è l'area di almacenamento.

Metudu alternativu

Pudete ancu pruvà sti metudi per pulizziari i vostri scatuli di maquillaje acrilicu, chì sò super faciuli è boni!

1. Se ci sò macchie di maquillaje, per piacè aduprate salviette di maquillaje per pulisce a superficia di a scatula di almacenamiento di maquillaje.

2. Asciugà delicatamente a superficia cù una spugna umida immersa in detergente o sapone per piatti per caccià u maquillaje appiccicatu.

3. Pulisce a superficia cù un pruduttu di pulizia prufessiunale, poi asciugate e scatuli di maquillaje cù una spugna di microfibra.

Affare chì richiede una attenzione speciale

1. Quandu pulizziari i scatuli di maquillaje in plexiglass, ùn aduprate mai detergenti chimichi o agenti scrubbing cum'è Colin, Windex, o qualsiasi detergente di vetru.Ancu s'ellu sò organici, ecologichi è senza fragranza, questi pulitori ùn sò micca adattati per l'usu nantu à l'acrilico.Se vulete chì i vostri scatuli di maquillaje durà assai tempu, avete bisognu di prestu una attenzione particulari à questa cosa.Inoltre, i cullettori di polveri chì sò generalmente utilizati per a pulizia ùn sò micca adattati per i scatuli di almacenamento di cosmichi acrilichi, perchè generanu una carica positiva chì attrae più polvera per aderisce à a scatula acrilica.

2. Se ci hè un tipu di sustanza appiccicosa o sticker nantu à a superficia di a vostra scatula d'almacenamiento cusmeticu acrilicu, ùn deve esse pulita cù solvente.Perchè i solventi cum'è diluente, gasoline, acetone è benzene sò assai forti è ponu dannà a superficia di e scatuli.Evite ancu i composti di scrubbing di cucina, alogeni è aromatici.Inoltre, ùn aduprate mai un tampone per asciucà o pate a superficia secca, perchè pò causà danni cum'è spots d'acqua è sguassate l'aspettu di e scatuli di maquillaje acrilicu.

3. Una cosa impurtante di mantene in mente quandu sceglite un pruduttu di pulizia per i vostri boxes di maquillaje in plexiglass hè chì ùn deve micca cuntene ammonia.L'ammonia tende à penetrà in a superficia è facenu vede nuvola.Quelli chì beie alcolu pò ancu scurisce l'aspettu di scatuli cosmetichi di plexiglass è ancu causanu a crack in u tempu.

Cumu caccià i graffi da a superficia acrilica

Ùn odiamu micca tutti i graffii nantu à a superficia di e scatuli di maquillaje acrilicu?

Sfurtunatamente, sti graffii succedi qualchì volta è sò soprattuttu notevuli nantu à scatuli acrilichi trasparenti.In ogni casu, pudete facilmente truvà sistemi di rimozione di scratch acrilicu cummerciale nantu à u mercatu per restaurà e vostre scatuli di maquillaje à u so aspettu originale.Di solitu, una scatula di maquillaje acrilica d'alta qualità ùn hà micca troppu graffi.Per quessa, hè megliu d'invistisce in un casu di vanità acrilica d'alta qualità per riduce u fastidiu.

In cunclusioni

U sopra vi hà datu una descrizzione dettagliata di cumu pulisce e scatuli di maquillaje acrilicu.Avà chì sapete questu, avete bisognu à esse prontu per pulizziari u vostru favurituscatula persunalizata acrilica!

Se pigliate cura currettamente di u vostru casu di vanità acrilica è mantene a bella vista, i scatuli di maquillaje ponu esse à tempu un investimentu per a vita è un aghjuntu elegante à a vostra vanità di maquillaje.Scuprite e scatole di maquillaje in plexiglass di più alta qualità in JAYI ACRYLIC quì per dà a vostra vanità un rifacimentu senza tempu!JAYI ACRYLIC hè un prufessiunalei pruduttori di prudutti acrilichiin Cina, pudemu persunalizà secondu i vostri bisogni, è cuncepisce per liberu.

Stabbilita in u 2004, avemu più di 19 anni di fabricazione cù tecnulugia di trasfurmazioni di qualità è prufessiunali sperimentati.Tutti i nostriprudutti acrilichi trasparentisò persunalizati, L'aspettu è a struttura pò esse cuncepitu secondu i vostri bisogni, U nostru designer hà ancu cunsiderà secondu l'applicazione pratica è vi darà u megliu è cunsigliu prufessiunale.Cuminciamu u vostruprudutti acrilichi trasparenti persunalizatiprughjettu!

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 19-aug-2022