Perchè a vitrina acrilica pò esse un bonu sustitutu per u vetru - JAYI

I vetri di visualizazione sò una base in l'industria di u cunsumadore è sò sempre più populari in i magazzini è ancu per l'usu di casa.Per vetri trasparenti,vitrine acrilichesò una grande scelta per i display di countertop.Sò una bella manera di prutezzione è di vede merchandise, cullezzione, è altri elementi impurtanti.Sè vo circate un modu pulitu è ​​sicuru per vede a vostra merchandise nantu à una mostra di mostra, ma ùn sò micca sicuri chì una visualizazione di vetru hè appruvata, allora una vitrina acrilica hè una grande opzione.

I Vantaghji di a Vitrina Acrilica

L'acrilico hè più trasparente chì u vetru

L'acrilicu hè veramente più trasparente di u vetru, cù una trasparenza di finu à u 92%.Hè dunque un materiale megliu per una vitrina chì furnisce una chiarezza visuale.A qualità riflettente di u vetru significa chì hè perfetta per a luce chì colpisce u pruduttu, ma i riflessi ponu ancu creà un splendore chì pò oscure l'articuli in mostra, chì significa chì i clienti anu da purtà a so faccia vicinu à a vitrina per vede ciò chì ci hè dentru.Ma i vetri in plexiglas ùn pruducenu micca un splendore riflettente.À u listessu tempu, u vetru stessu avarà una ligera tinta verde, chì cambierà pocu l'aspettu di u pruduttu.

L'acrilicu hè più sicuru chì u vetru

L'acrilicu è u vetru sò tramindui materiali assai durable, ma l'accidenti inevitabbilmente accade quandu ùn site micca attentu.Se l'armadiu di mostra hè assai impactatu, i danni causati da l'acrilicu sò relativamente chjuchi.Ma a maiò parte di u vetru si rompe, è i frammenti chì cascanu ponu ferite a ghjente, è ancu dannà u pruduttu in l'internu.scatula acrilica, facendu un grande prublema per pulizziari.

L'acrilicu hè più forte di u vetru

E persone tendenu à pensà chì u vetru pare più forte di l'acrilicu, ma in realtà hè u cuntrariu.U materiale acrilicu hè pensatu per resiste à impatti severi senza cracking, è l'unità di visualizazione hà una capacità pesante.

L'acrilicu hè più liggeru chì u vetru

L'acrilicu hè unu di i materiali più ligeri nantu à u mercatu, hè 50% più liggeru di u vetru.Dunque, l'acrilica hà i seguenti trè vantaghji:

1. Si faci muvimenti a nave assai faciule, chì significa chì hè perfetta per mostra tempuranee.

2. Hè più flexibule, chì hè soprattuttu impurtante per i casi di visualizazione più grande, cum'è i casi di visualizazione di jersey muntati in u muru, i casi di mostra di batte di baseball, o i casi di visualizazione di caschi di football.

3. Hè ligeru in pesu è bassu in u costu di spedizione.Spedite a vitrina acrilica luntanu è pagherete assai menu.

L'acrilicu hè più prezzu di u vetru

I casi di plexiglas sò menu caru cà i vetri fatti di vetru.I prezzi varienu da circa $ 70 à circa $ 200.I vetri di vetru sò generalmente partenu da più di $ 100 è ponu esse più di $ 500.

L'acrilicu hè megliu insulating cà u vetru

L'acrilicu hè più insulante cà u vetru, cusì l'internu di l'armariu di mostra fattu di acrilicu hè menu suscettibile à i cambiamenti di temperatura.Sì avete qualchì articuli chì sò sensittivi à a temperatura alta o bassa, questu pò esse un fattore in a vostra decisione.

L'acrilicu hè più resistente à u sbiadimentu cà u vetru

L'acrilicu hè più resistente à u sbiadimentu cà u vetru;trasmette più luce ch'è u vetru, mentre chì furnisce un aspettu esteticu affidabile à longu andà à i prudutti di l'internu chì pudete mantene nantu à a scaffale per anni.Ùn avete micca preoccupatu di l'appannamentu o l'oscurità di i vetri acrilichi.

Riassuntu Finale

Dicendu i vantaghji di i vetri acrilichi sopra, sapete perchè i vetri acrilichi ponu esse un bon sustitutu per u vetru avà.

Allora tenite in mente chì l'articuli sò sempre più belli, più preziosi è più populari quandu si mette in una vitrina acrilica.

Sì avete un articulu chì hè economicu ma pare memorable o un articulu precedentemente impopulare chì pò subitu un novu aspettu - basta mette in una vitrina acrilica.

Sè avete bisognu di una alta qualitàvitrina acrilica persunalizataper prumove è aiutà a vostra attività, allora per piacè cuntattateci è vi daremu una suluzione perfetta.JAYI ACRYLIC hè un prufessiunalefabricatore di display acrilicuin Cina, pudemu persunalizà secondu i vostri bisogni, è cuncepisce per liberu.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: Jul-29-2022