Perchè sceglie a scatula di scarpi acrilichi - JAYI

Scatola di scarpa acrilica trasparente, un bonu aiutu per l'urganizazione di a casa

In a vita di ogni ghjornu, guardà i vostri scarpi pò esse un fastidiu, ma cù u dirittuscatula acrilica trasparentea suluzione vi aiuterà à mantene i vostri scarpi puliti è puliti.Oghje, l'urganizatori di scatula di scarpi acrilichi sò più populari cà l'armarii di scarpi.I scatuli di scarpi acrilichi anu assai vantaghji;in più di mantene i scarpi, furnisce ancu flessibilità in quasi ogni forma di usu è piazzamentu senza limitazioni.Hè perfetta per quelli chì pussede assai scarpi o volenu dimustrà i so belli scarpi in una manera pulita.Leghjite per sapè perchè duvete sceglie una scatula di scarpi acrilichi leghjendu l'articulu sottu.

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u almacenamentu di a scatula acrilica

1: I benefici di l'usu di scatuli di scarpi acrilichi

2: Chì tipi di scatuli di scarpi acrilichi sò?

3: E cumpetenze di selezzione di scatula di scarpi acrilichi

I benefici di l'usu di scatuli di scarpi acrilichi

Possedu parechje parechje di scarpi o pussede un paru di scarpi amati chì vulete mantene per un bellu pezzu hè una cosa impurtante per l'amatori di scarpi.È per prutege i vostri scarpi da i diversi fatturi di risichi quantu pussibule, guardate in una scatula di scarpi pensata per a cura di i scarpi.Inoltre, ci sò parechji vantaghji per mantene in bona forma.

1. Prutegge i scarpi da l'umidità è u muffa

Perchè a scatula di scarpi acrilichi hè pensata per attente à l'effettu respirabile è a prova di umidità.Allora i scatuli di scarpi acrilichi tipici sò cuncepiti cù buchi di ventilazione per prevene i prublemi di muffa chì i scarpi sò propensi à sudare mentre riduce l'odori.Inoltre, pudete aghjunghje pads anti-fungali à a vostra scatula di scarpi acrilichi.

2. Prutegge i scarpi da l'acqua, u polu, l'insetti è l'animali

In più di esse resistenti à l'umidità è à u mildiu, i scatuli di scarpi acrilichi ponu ancu aiutà à prutezzione di i scarpi da l'umidità è u polu chì ponu causà a terra per custruisce.Ancu l'insetti è l'animali ponu custruisce nidi in i scarpi, chì puderianu assai dannà u nostru paru predilettu di scarpi caru.

3. Mantene a forma di a scarpa

Un altru benefiziu di almacenà i vostri scarpi in una scatula acrilica hè chì aiuta à mantene a forma di i vostri scarpi intactu è ùn esce micca di forma, perchè ùn anu micca affullatu cù altre pariglii cum'è avete cù assai scarpi in unu. armadiu di scarpi.Per quessa, i scarpi sò sempre puliti è sò novi.

4. Salvà u spaziu di almacenamento, vi ponu almacenà cum'è vo vulete

Perchè a scatula acrilica di scarpi hè chjuca in grandezza è ligera in pesu, ùn hè micca cusì voluminosa cum'è l'usu di un armariu di scarpi.Questu facilita u muvimentu è l'almacenamiento in una varietà di formati secondu a dimensione di u spaziu dispunibule.A maiò parte di i scatuli di scarpi acrilichi anu un pad anti-slip in u fondu, chì permette a scatula di scarpi per esse stacked in quant'è strati quant'è necessariu, è ùn hè micca faciule di slip, cusì risparmià assai spaziu di almacenamiento.

5. Fate i scarpi faciuli di vede è faciuli di coglie

A causa di l'alta trasparenza di u materiale acrilicu, finu à u 95%, pudete vede induve i scarpi sò assai chjaramente è rapidamente cù un tali boxu acrilicu.Per quessa, pò esse cacciatu è utilizatu immediatamente senza u fastidiu di disassemblamentu.Aiuta bè à riduce u tempu per truvà in l'ore di punta.

6. Fate chì a vostra casa hè bella è bella

A parti di i benefizii di mantene i vostri scarpi urganizati, una scatula di scarpi acrilichi bè cuncepitu pò aiutà à a vostra casa à vede stylish.Hè cum'è un altru mobiliu o decoru di casa, è pudete sceglie u schema di culore è u layout per currisponde à u stilu di a vostra casa.

Chì tipi di scatuli di scarpi acrilichi ci sò?

scatula di scarpi acrilichi

Scatola di scarpi acrilichi cù tapa

Scatola di scarpi magnetica acrilica

Scatola Magnetica Acrilica per Scarpe

https://www.jayiacrylic.com/acrylic-box/

Scatola di scarpi acrilichi cù cassetti

Cumpetenze di selezzione di scatula di scarpi acrilici

Una scatula di scarpi acrilichi hè un dispositivu di almacenamento per mantene i vostri scarpi urganizati.Mantene i vostri scarpi puliti è i mantene u più longu pussibule.I scatuli di scarpi acrilichi pruduciati attualmente sò dispunibili per una larga gamma di usi.Ancu s'è ogni scatula di scarpi acrilichi pare u listessu à u primu sguardu, ci sò in realtà alcuni picculi dettagli da cunsiderà prima di cumprà.

1. Cunsiderate a taglia di scarpi

Di solitu, un standardScatola di scarpi acrilica persunalizata cù logòL'almacenamiento pò cuntene quasi ogni taglia di scarpa.Ma e persone chì portanu scarpi di grandezza o spezialmente cuncepiti duveranu verificà a dimensione di a scatula acrilica di scarpi per assicurà chì pò esse guardatu in a scatula senza avè da tuck a scarpa in questu è perde a so forma.

2. U rolu di una scatula di scarpi acrilichi

Comu dissi prima, ogni scatula di scarpi acrilichi hè designatu in modu diversu;alcuni sò scatuli di cassetti, alcuni anu tappi superiori, è alcuni anu tappi magnetichi nantu à a fronte di a scatula.Dunque, i scatuli di scarpi acrilichi anu una varietà di stili per sceglie.Quandu ci hè una diffarenza di grandezza, duvete cunsiderà sceglie e funziunalità chì risponde à i vostri bisogni quant'è pussibule.

3. Scatola di scarpa acrilica cù buchi di ventilazione

Una di e qualità basiche chì una scatula di scarpi acrilichi deve avè hè una bona transpirabilità.Allora, cumprà una scatula di scarpi acrilichi cù venti per aiutà à prevene l'odore di scarpi o l'umidità, è i prublemi di muffa.

4. Cunsiderate u prezzu di a scatula acrilica di scarpi

Ancu s'è a scatula di scarpi acrilichi hè un picculu dispusitivu di almacenamento, ùn hè micca assai caru cum'è cumprà un set sanu di scarpi di scarpi.In ogni casu, per via di limitazioni di almacenamento, ogni scatula acrilica pò almacenà solu un paru di scarpi, cusì cunzidira u numeru di scatuli di scarpi prima.Perchè u più scarpi chì tenete, più scatuli di scarpi avete bisognu è più budgetu avete da cumprà.

In generale

Siccomu i scatuli di scarpi acrilichi anu assai vantaghji, più è più persone piace à utilizà scatuli acrilichi per almacenà è vede i so scarpi preferiti.Sè vo circate una scatula di scarpi acrilichi di alta qualità, pudete pruvà à cuntattateci, JAYI ACRYLIC hè un fabricatore prufessiunale diScatola di scarpi personalizzata in Cina acrilica, sustenemuscatuli di scarpi acrilichi persunalizati, basta à dì à noi e vostre idee di cuncepimentu, è avemu solu fà!JAYI ACRYLIC hè un prufessiunalei pruduttori di prudutti acrilichiin Cina, pudemu persunalizà secondu i vostri bisogni, è cuncepisce per liberu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Perchè sceglie noi

À propositu di JAYI
Certificazione
I nostri clienti
À propositu di JAYI

Tablished in 2004, Huizhou Jayi Acrylic Products Co., Ltd. hè un fabricatore di acrilichi prufessiunale specializatu in u disignu, u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu.In più di più di 6.000 metri quadrati di zona di fabricazione è più di 100 tecnichi prufessiunali.Semu equipati di più di 80 strutture novi è avanzate, cumprese taglio CNC, taglio laser, incisione laser, fresatura, lucidatura, termo-compressione senza saldatura, curvatura a caldo, sabbiatura, soffiatura e serigrafia, ecc.

fabbrica di vitrina acrilica

Certificazione

JAYI hà passatu a certificazione SGS, BSCI, Sedex è l'auditu annuale di terzu di parechji grandi clienti stranieri (TUV, UL, OMGA, ITS).

certificazione di vitrina acrilica

 

I nostri clienti

I nostri clienti famosi sò e marche famose in u mondu sanu, cumprese Estee Lauder, P&G, Sony, TCL, UPS, Dior, TJX è cusì.

I nostri prudutti artighjanali acrilichi sò esportati in America di u Nordu, Europa, Oceania, Sudamerica, Mediu Oriente, Asia Occidentale, è altri più di più di 30 paesi è regioni.

i clienti

Un serviziu eccellente chì pudete uttene da noi

Disegnu liberu

Disegnu liberu è pudemu mantene un accordu di cunfidenziale, è ùn mai sparte i vostri disinni cù l'altri;

A dumanda persunalizata

Scuntrà a vostra dumanda persunalizata (sei tecnichi è membri abili fatti da a nostra squadra di R&D);

Qualità stretta

100% inspezione di qualità stretta è pulita prima di a consegna, l'ispezione di terzu hè dispunibule;

One Stop Service

Una fermata, u serviziu di porta à porta, basta aspittà in casa, allora vi darà à e vostre mani.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022