Prucessu di produzzione acrilica - JAYI

Prucessu di pruduzzione acrilica

L'artisgiani acrilichi spessu appariscenu in a nostra vita cù l'aumentu di a qualità è a quantità è sò largamente usati.Ma sapete cumu si pruduce un pruduttu acrilicu cumpletu?Cume hè u flussu di prucessu?In seguitu, JAYI Acrylic vi dicerà di u prucessu di produzzione in dettaglio.(Prima di parlà di questu, lasciami spiegà à voi chì tipi di materie prime acriliche sò)

Tipi di materie prime acriliche

Materia prima 1: foglia acrilica

Specificazioni di u fogliu cunvinziunali: 1220 * 2440mm / 1250 * 2500mm

Classificazione di a piastra: piastra cast / piastra estrusa (u spessore massimu di a piastra estrusa hè 8mm)

Culore regulare di u pianu: trasparente, neru, biancu

Spessore cumuni di a piastra:

Trasparente: 1mm, 2mm, 3mm, 4mm, 5mm, 6mm, 8mm, 10mm, 12mm, 15mm, 18mm, 20mm, 25mm, 30mm, etc.

Neru, biancu: 3 mm, 5 mm

A trasparenza di a tavola trasparente acrilica pò ghjunghje à 93%, è a resistenza di a temperatura hè di 120 gradi.

I nostri prudutti spessu usanu certi tavulini acrilichi spiciali, cum'è tavulinu di perle, tavulinu di marmura, tavulinu di plywood, tavulinu di frosted, tavulinu di cipolla, tavulinu di granu verticale, etc. L'specificazioni di sti tavulini spiciali sò stabiliti da i cummercianti, è u prezzu hè più altu. cà quellu di l'acrilicu ordinariu.

I fornitori di fogli trasparenti acrilici sò generalmente in stock in stock, chì ponu esse spediti in 2-3 ghjorni, è 7-10 ghjorni dopu chì a placa di culore hè cunfirmata.Tutti i tavulini di culore ponu esse persunalizati, è i clienti sò tenuti à furnisce numeri di culore o tavule di culore.Ogni prova di tavulinu di culore hè di 300 yuan / ogni volta, a tavola di culore pò furnisce solu una dimensione A4.

foglia acrilica

Materia prima 2: lente acrilica

I lenti acrilichi ponu esse divisi in specchi unilaterali, specchi à doppia faccia è specchi incollati.U culore pò esse divisu in oru è argentu.Lenti d'argentu cù un spessore di menu di 4MM sò cunvinziunali, pudete urdinà i piatti in anticipu, è ghjunghjeranu prestu.A dimensione hè 1,22 metri * 1,83 metri.Lenti sopra 5MM sò raramente utilizati, è i cummircianti ùn li magazzinanu micca.U MOQ hè altu, 300-400 pezzi.

Materia prima 3: tubu acrilicu è bastone acrilicu

I tubi acrilici ponu esse fatti da 8MM di diametru à 500mm di diametru.I tubi cù u stessu diametru anu diverse spessi di pareti.Per esempiu, per i tubi cù un diametru di 10, u gruixu di u muru pò esse 1MM, 15MM è 2MM.A durata di u tubu hè 2 metri.

A barra acrilica pò esse fatta cù un diametru di 2MM-200MM è una lunghezza di 2 metri.I bastoni acrilichi è i tubi acrilichi sò in alta dumanda è ponu ancu esse persunalizati in culore.U materiale acrilicu customizatu in generale pò esse pigliatu in 7 ghjorni dopu a cunferma.

Prucessu di pruduzzione acrilica

1. Apertura

U dipartimentu di pruduzzione riceve l'ordine di produzzione è i disegni di produzzione di i prudutti acrilichi.Prima di tuttu, fate un ordine di pruduzzione, decompone tutti i tipi di platti per esse usatu in l'ordine, è a quantità di quantità di platti, è fate una tavola BOM di produzzione.Tutti i prucessi di produzzione utilizati in a produzzione deve esse scomposti in dettaglio.

Allora aduprate a macchina di taglio per cutà a foglia acrilica.Questu hè di scumpressà accuratamente a dimensione di u pruduttu acrilicu secondu u precedente, in modu di taglià accuratamente u materiale è evità a perdita di materiali.À u listessu tempu, hè necessariu di ammaistrà a forza quandu tagliate u materiale.Se a forza hè grande, pruvucarà una grande ruttura nantu à a riva di u tagliu, chì aumenterà a difficultà di u prossimu prucessu.

2. Scultura

Dopu chì u tagliu hè cumpletu, u fogliu acrilicu hè inizialmente incisu secondu i requisiti di forma di u pruduttu acrilicu, è scolpitu in diverse forme.

3. Pulitura

Dopu tagliatu, intagliatu è punching, i bordi sò ruvidi è faciuli di scratch a manu, cusì u prucessu di lucidatura hè utilizatu per pulisce.Hè ancu divisu in lucidatura di diamanti, lucidatura di rota di tela è lucidatura di u focu.Diversi metudi di lucidatura deve esse sceltu secondu u pruduttu.Per piacè verificate u metudu di distinzione specificu.

Lucidatura di diamanti

Usi: Abbellisce i prudutti è migliurà a luminosità di i prudutti.Facile da manighjà, manighjà tacca dritta à u bordu.A tolleranza massima pusitiva è negativa hè 0.2MM.

Vantaghji: faciule d'operare, risparmià tempu, alta efficienza.Puderà uperà parechje macchine à u stessu tempu è pò manighjà i grani di serra tagliati nantu à u bordu.

Disadvantages: Small size (a larghezza di a dimensione hè menu di 20MM) ùn hè micca faciule di trattà.

Lucidatura di rotelli di tela

Usi: prudutti chimichi, migliurà a luminosità di i prudutti.À u listessu tempu, pò ancu trattà di liggeri graffii è oggetti stranieri.

Vantaghji: Facile à uperà, i picculi prudutti sò più faciuli di trattà.

Svantaghji: travagliu intensivu, grande cunsumu di accessori (cera, tela), i prudutti voluminosi sò difficiuli di trattà.

Tirò di u focu

Usi: Aumentà a luminosità di u bordu di u pruduttu, abbellite u pruduttu, è ùn scratch u bordu di u pruduttu.

Vantaghji: L'effettu di manighjà u bordu senza scratch hè assai bonu, a luminosità hè assai bona, è a velocità di trasfurmazioni hè rapida.

Svantaghji: U funziunamentu impropriu pruvucarà bolle di superficia, ingiallimentu di i materiali, è brusgiate.

4. Trimming

Dopu à taglià o incisione, u bordu di a foglia acrilica hè relativamente ruvida, cusì u trimming acrilico hè realizatu per fà u bordu lisu è micca graffià a manu.

5. Hot Bending

L'acrilico pò esse trasfurmatu in diverse forme attraversu a curvatura calda, è hè ancu divisu in curvatura calda locale è curvatura calda generale in curvatura calda.Per i dettagli, fate riferimentu à l'intruduzioni di uprucessu di curvatura calda di i prudutti acrilichi.

6. Punch Holes

Stu prucessu hè basatu annantu à a necessità di prudutti acrilichi.Certi prudutti acrilichi hannu picculi buchi tondi, cum'è u pirtusu magnetu nantu à u quadru di foto, u pirtusu pendu nantu à u quadru di dati, è a pusizioni di pirtusu di tutti i prudutti pò esse realizatu.Un grande pirtusu di vite è un trapanu seranu utilizati per questu passu.

7. Seta

Stu passu hè generalmente quandu i clienti anu bisognu di vede u so propiu LOGO di marca o slogan, sceglienu a serigrafia, è a serigrafia generalmente adopta u metudu di stampa monocromatica.

bloccu acrilicu

8. Tear Paper

U prucessu di tear-off hè u passu di trasfurmazioni prima di a serigrafia è u prucessu di curvatura in caldo, perchè a foglia acrilica averà una strata di carta protettiva dopu chì abbandunà a fabbrica, è l'adesivi incollati nantu à a foglia acrilica deve esse strappati prima di u screnu. stampa e curvatura a caldo.

9. Bonding and Packaging

Questi dui passi sò l'ultimi dui passi in u prucessu di u produttu acrilicu, chì cumpletanu l'assemblea di tutta a parte di u produttu acrilicu è l'imballu prima di abbandunà a fabbrica.

Riassume

U sopra hè u prucessu di produzzione di prudutti acrilichi.Ùn sò micca sapè s'ellu avete sempre dumande dopu avè lettu.Se sì, sentite liberu di cunsultàci.

L'acrilico JAYI hè u principale in u mondufabbrica di prudutti acrilichi persunalizati.Per 19 anni, avemu cooperatu cù grandi è picculi marchi in u mondu per pruduce prudutti acrilichi in grossu persunalizati, è avemu una sperienza ricca in persunalizazione di u produttu.Tutti i nostri prudutti acrilichi ponu esse pruvati secondu i bisogni di i clienti (per esempiu: indice di prutezzione ambientale ROHS; teste di qualità alimentaria; teste California 65, etc.).Intantu: Avemu certificazioni SGS, TUV, BSCI, SEDEX, CTI, OMGA è UL per u nostru almacenamentu acrilicuscatula acrilicadistributori è fornitori di stand in acrilico in u mondu.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 24-May-2022