Cumu sceglite u tipu di vitrina acrilica ghjustu per u mo pruduttu

Per i display di tavulinu,vitrine acrilichesò una di e soluzioni più populari per a visualizazione è a prutezzione di l'articuli, in particulare i cullezzione.Hè perfetta per vede una gamma di prudutti o merchandise, cumprese memorabilia, pupi, trofei, mudelli, ghjuvelli, certificati è più.Sè vo circate un modu faciule è sicuru per vede i vostri prudutti à u bancu, allora i vetri acrilichi sò una scelta eccellente chì pudete fidà.

Pensate ancu à cumprà una vitrina acrilica ma ùn sapete da induve principià?A bona nutizia hè chì avemu assai risorse grandi quì per e persone chì volenuvitrina acrilica persunalizatas.Eccu alcuni cunsiglii per aiutà à sceglie u megliu vitrina acrilica.

11 Cunsiglii per a Selezzione di a Vitrina Acrilica

1. Qualità

A qualità di u produttu hè un fattore impurtante per cunsiderà quandu cumprà vitri acrilichi.Perchè i casi di mostra acrilicu di mala qualità ùn ponu micca bè, o ponu avè qualchì problema di qualità in un cortu periodu di tempu.In ogni casu, se cumprate una vitrina acrilica di alta qualità, pudete esse sicuru chì durà parechji anni è funziona bè.

2. Funzioni utili è Funzioni Avanzate

L'usu di funzioni utili hè un altru fattore impurtante quandu sceglite qualsiasi vitrina acrilica.Parechje vitrine acriliche venenu cù altre caratteristiche chì li facenu più funziunali di l'altri vitrina.Quantu più caratteristiche hà una vitrina acrilica, u megliu serà per l'individui chì volenu ghjunghje à certi scopi cù u vostru equipamentu.

3. Taglia è Pesu

Sè vo avete aduprà a vitrina acrilica per un bellu pezzu, allora avete bisognu à esse liggeru è còmode.S'ellu hè troppu pisanti, e vostre mani ùn si sentenu micca bè cù u tempu.Avete ancu bisognu di assicurà chì a vitrina acrilica hà abbastanza grandezza è spaziu per vede i vostri prudutti in modu chì si senti còmode è ùn mette micca pressione nantu à i vostri prudutti.S'ellu hè troppu chjucu, quandu vi vede i vostri prudutti riceverà l'impattu.

4. Design è Style

U disignu di a vitrina acrilica hè impurtante, perchè affettarà u so effettu di visualizazione è quantu sforzu ci vole à aduprà.Se u disignu hè troppu cumplessu, pò esse difficiule d'utilizà è piglià più di u necessariu.Vulete chì a vostra vitrina acrilica sia faciule d'operare per pudè fà u travagliu rapidamente è in modu efficiente.Se tenete un disignu simplice, serà più faciule d'utilizà è richiede menu sforzu.

5. Durabilità

Prima di sceglie, duvete cunsiderà a durabilità di a vitrina acrilica.Sè vo vulete una vitrina durabile è unbreakable, hè megliu cumprà una fatta di materiali d'alta qualità.Questu hà da assicurà chì ùn avete micca bisognu di cumprà una altra vitrina acrilica prestu.Avete ancu bisognu di cunsiderà quantu spessu aduprà a vitrina acrilica perchè questu affettarà a so durabilità.Sè vo site solu aduprà occasionalmente, allora ogni tipu di vitrina acrilica farà.Ma s'è vo vulete unu per usu di ogni ghjornu, allora saria megliu cumprà una alta qualità.

6. Trasparenza

Avete bisognu di pudè identificà quale tipu di materiale acrilicu hè bonu.Comu sapete, i materiali acrilichi includenu l'estrusione acrilica è a tavola di casting acrilica.I fogli acrilici sò più trasparenti di l'antica.Dunque, duvete sapè chì se sceglite una bona vitrina acrilica, allora a so trasparenza hè senza dubbitu cun alta trasparenza.

7. Spessore

Per identificà una bona vitrina acrilica, deve esse capace di identificà u gruixu di una vitrina acrilica standard.Diversi marchi sò rispunsevuli di a produzzione di materie prime acriliche.I vetri acrilichi standard permettenu un picculu percentinu di errore, mentre chì i vetri acrilichi fatti di materiale acrilicu inferjuri anu sempre un grande errore.Basta à paragunà u grossu di sti casi di visualizazione, pudete facilmente identificà una vetrina acrilica di alta qualità.

8. Culore

A maiò parte di e vitrine acriliche di alta qualità mostranu un culore uniforme è bellu.Allora duvete pagà più attente à u so culore, perchè vi aiuterà à sceglie u megliu vetrina acrilica.

9. Toccu

Una bona vitrina acrilica pò esse identificata da u toccu, perchè una bona vitrina acrilica hè ben trattata in dettaglio, i bordi sò lucidati lisci è micca graffianti, a superficia hè ancu assai liscia è brillanti, cusì pudete facilmente sapè chì hè. una vetrina acrilica di qualità.

10. Punti di cunnessione

I varii parti di i casi acrilichi sò in realtà incollati inseme, cusì una bona vitrina acrilica hè difficiule di vede e bolle, perchè una bona cumpagnia chì produce stu materiale assicurarà chì u prucessu di ligame per evità bolle.E vitrine acriliche cù parechje bolle finiscinu per pare micca attraenti.

11. Costu

Quandu cumprate vitrina acrilica, avete ancu cunsiderà u costu di cumprà.Mentre chì certi pirsuni preferiscenu cumprà articuli più prezzu, altri preferiscenu gastru più soldi in prudutti di qualità megliu chì sò più durable è efficaci cà i so contraparti più prezzu.Per esempiu, s'è vo circate una vitrina acrilica di qualità, allora avete bisognu di pagà $ 100 o più per una vitrina chì durà più di l'altri in a vostra gamma di prezzu, postu chì stu tipu di pruduttu hè generalmente fattu di materiali di qualità è hà una vita più longa cà l'altri vitrina acrilicu.

Vitrine acriliche VS Vitrine in vetru

Quandu si tratta di paragunà i vetri acrilichi à i vetri di vetru, vi capisce chì i dui tipi di vetri anu i so vantaghji è svantaghji.I vetri di vetru sò stati dapoi parechji anni o seculi, è sò assai populari cù i venditori cum'è i gioielli o i cullezzione.Ma annantu à l'anni, a freccia di vitrine acriliche hè in crescita constantemente cum'è i rivenditori capiscenu quantu sò grandi à visualizà diversi tipi di prudutti.I vitrine acriliche ùn parenu micca cusì glamorose cum'è i vetri di vetru.I vetri di vetru sò resistenti à i graffi è resistenti à a luce.I vantaghji di i vetri acrilichi nantu à i vetri di vetru sò i seguenti.

1. L'acrilico hè più trasparente chè u vetru

L'acrilicu hè un materiale più trasparente chì u vetru, per quessa hè una scelta megliu quandu cunsiderà quale materiale aduprà per vede i prudutti.I pruprietà riflettenti di u vetru sò un grande pruduttu per brillanu a luce nantu à u pruduttu, ma a luce riflessa ancu bluccà a vista di l'articuli affissati, chì pruvucarà à i clienti avè difficultà per vede u cuntenutu di a visualizazione.A vitrina acrilica hè un materiale di visualizazione di plexiglass, chì significa chì ùn pruduce micca luce riflessa chì oscurerà a linea di vista, facendu un pruduttu eccellente chì deve esse cunsideratu assai sopra u vetru.

2. L'acrilico hè più liggeru chè u vetru

In u mercatu, unu di i materiali più ligeri hè plastica.Questa funzione furnisce assai vantaghji per i vetri acrilichi paragunati à i vetri di vetru.Prima, a ligerezza di u materiale faci l'acrilicu faciule di trasportu è di stallazione, hè u materiale ideale per display temporale.Inoltre, rende l'acrilico assai flexible, facendu più faciule per stallà display acrilicu.Infine, a so natura ligera face un materiale più prezzu chì si pò cumprà è trasportu à pocu pressu.A diversità di u vetru, chì esige una cura extra, u trasportu hè risicatu, è i vetri acrilichi ùn sò micca un materiale per u risicu di trasportu.

3. L'acrilico hè più forte di u vetru

Ancu s'è i vetri di vetru parenu più forti di l'acrilicu, ma questu ùn hè micca u casu.L'acrilicu fattu di materiale plasticu pò sustene un forte impattu è ùn si rompe facilmente, hà una grande capacità di pisà, mentre chì u vetru ùn hè micca.

4. L'acrilico hè più sicuru di u vetru

A durabilità hè una pruprietà chì u vetru è l'acrilicu anu.In ogni casu, in casu d'un accident inevitabbile, u materiale di vetru serà senza dubbitu distruttu, à u cuntrariu di l'acrilico chì hè faciule da mantene intactu.A cuntrariu di l'occhiali, u materiale acrilicu pò resiste à forti impatti è ancu causà ferite à e persone, distrughjendu i prudutti affissati in questu, è hè difficiule di sguassà quandu hè dannatu.

5. L'acrilico hè più prezzu di u vetru

I vetri acrilici sò assai più prezzu di i casi di vetru.U prezzu di un casu di vetru hè di solitu trà $ 100 è $ 500, mentri u prezzu di l'acrilicu hè trà $ 70 è $ 200.

6. L'acrilico hè più faciule da mantene chè u vetru

I vetri acrilichi ponu esse puliti cù un pannu umitu perchè hè quasi un materiale perfettu a prova di polvera, è dunque faciule da mantene.I vetri acrilichi anu parechji benefici, chì hè u mutivu principalu perchè parechji magazzini in Australia l'utilizanu per vede i so prudutti

Cunclusioni

Avemu cumpletu tutte e cose chì duvete cunsiderà quandu cumprà una nova vitrina acrilica.Tutti questi cunsiglii ponu aiutà à sceglie rapidamente una vitrina acrilica d'alta qualità.

I vetri acrilichi anu una varietà di usi, da i display di souvenir à i display di u puntu di compra.Mentre i vetri acrilichi anu parechji vantaghji nantu à i vetri di vetru, a scelta di l'una nantu à l'altru dipende di sceglie l'opzione chì si adatta à u scopu chì sò destinati à serve.In ogni casu, i vetri acrilichi sò sempre a megliu scelta quandu si tratta di vede i prudutti per i clienti.

Jayi Acrylic Company hà furnitu è ​​fabricatu una gamma completa di prudutti di vetrina acrilica di alta qualità dapoi u 2004. Semu unproduttore di vitrina acrilica, fornitore è esportatore di vitrine acriliche, vendemu à l'ingrossu è in massa in tuttu u paese direttamente da a nostra fabbrica.

Jayi Acrylic hè statu stabilitu in u 2004, vantamu più di 19 anni di fabricazione cù tecnulugia di trasfurmazioni di qualità è prufessiunali sperimentati.Tutti i nostriprudutti di mostra acrilicasò persunalizati, L'aspettu è a struttura pò esse cuncepitu secondu i vostri bisogni, U nostru designer hà ancu cunsiderà l'applicazione pratica è vi furnisce i migliori cunsiglii è prufessiunali.Cuminciamu u vostruprudutti di mostra acrilicu persunalizatiprughjettu!

Avemu una fabbrica di 6000 metri quatratu, cù 100 tecnichi qualificati, 80 set di equipaggiu di pruduzzione avanzata, tutti i prucessi sò cumpletati da a nostra fabbrica.Avemu un dipartimentu di ricerca è sviluppu di ingegneria di cuncepimentu prufessiunale, è un dipartimentu di prova, chì pò cuncepisce gratuitamente, cù campioni veloci, per risponde à i bisogni di i clienti..I nostri prudutti acrilichi persunalizati sò largamente usati, u seguitu hè u nostru catalogu di prudutti principali:

Display acrilicu  Fabbrica di Display Cosmetic Acrilicu Display di rossetto rotante acrilico  Mostra di gioielli in acrilico in Cina  Espositori acrilichi per orologi
Scatola acrilica  Acrilica Flower Box Rose Grande Scatola Regalo Acrilica  Scatola di almacenamentu di maquillaje in acrilico   Copertura di scatula di tissuti acrilici
 Ghjocu Acrilicu Acrilica Tumbling Tower Backgammon acrilico Acrylic Connect Four Scacchi acrilici
Vassoio acrilico con manici Vasu grande in acrilico Quadru in acrilico Vitrina acrilica  Organizzatore di cartoleria in acrilico

Calendariu acrilicu

Podium acrilico cù Logo      

Sè vo site in affari, pudete piace

Cunsigliu di lettura


Tempu di post: 15-10-2022